آموزش تابع viookup و کاربرد آن در اکسل
نوشته شده توسط : زپو

 آموزش تابع viookup و کاربرد آن در اکسل


با سلام خدمت دوستان عزیز  در این قسمت آمــوزش تابع vlookup  در  قالب پاور پوینت و کاربرد ان را در اختیار شما قرار خواهیم داد .

این تابع و تابع lookup  کاربرد های مختلف و زیادی دارد به خصوص برای کسانی که رشته آنها حسابداری می باشد. فرض کنید در یک شرکت مشغول به کارید  و تعدادی کارمند دارید و میخواهید در اکسل لیست حقوق و مزایا  را طراحی کنید،در این صورت شما باید به هر یک از کارمندان  یک کد پرسنلی اختصاص داده  و بعداز این کار کافی است در یک کاربرگ دیگر فرم فیش حقوقی را طراحی کرده و با استفاده از تابع فوق فرمولی طراحی کنید که بعداز وارد کردن کد پرسنلی  اکسل بقیه فرم و لیست را براساس بانک اطلاعاتی لیست و حقوق و دستمزدتان تکمیل و تحویل دهد. این تابع و تابع lookup  کاربرد های دیگری هم دارد که با توجه به نیاز می توان از ان استفاده کرد این توابع توابع جستجو هستند که در زمینه های مختلف به شما میتوانند کمک کنند.


» نکته :
فرمت این فایل ppt, ppsx می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارPowerPoint 2013استفاده کنید


خرید و دانلود  آموزش تابع viookup و کاربرد آن در اکسل






:: برچسب‌ها: حسابداری , آموزش حسابداری , کاربرد کامپیوتر در حسابداری , کاربرد اکسل در حسابداری , آموزش فرمول اکسل , پروژه مالی , مقاله حسابداری , پایان نامه حسابداری , حسابیار , فروشگاه حسابیار ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: